És mi ennek nagyon örülünk! Eljutottunk arra a pontra, mikor a Magyarországon viszonylag frissnek számító, de annál népszerűbb Starbucks tumbler szavazást indít magyar tervezők dizájnjaira, vagy hogy a Kinder Bueno-val hetente 1 millió forintos ruhatárat lehet nyerni, amit többek között Anh Tuan vagy Dora Abodi kollekcióira költhetnek el a nyertesek.
Mi jelenleg is benne vagyunk egy fiatal magyar ékszertervezővel való kollaborációban, amiről a jövő héten már érdemben is nyilatkozunk, múlt hét végén pedig meghívtak bennünket egy előzetes ismerkedésre egy olyan fiatal cipő- és kiegészítő-tervezővel, akinek a munkáit mi már korábbról ismerjük egy egészen kicsit, de sokan mások még egyáltalán nem. Ami viszont érdekes, hogy az ok, amiért ott voltunk, egy olyan márka kezdeményezése, amiről már mindenki hallott nem csak itthon, de világszerte.
Ez a két márka pedig a főként bőrrel dolgozó fiatal iparművészt rejtő agneskovacs, és az őt egy projekt erejéig felkaroló és egyúttal új területre merészkedő Opel. Az ismert autómárka elhatározta, hogy új szolgáltatásának hazai bevezetéséhez egy még viszonylag ismeretlen, de tehetséges dizájnert kér fel, hogy tervezzen neki egy, az Opel autók vonásait magán hordozó kapszulakollekciót. A munkára a MOME-n épp végzős tervezőt, Kovács Ágnest találták a legmegfelelőbbnek és leginkább a márkához illőnek, aki csupa igényes, elegáns, időtálló darabot készít.
Egy öv és egy táska a 2012-es FW kollekció képén
Ági természetesen szabad kezet kapott és azokat a dolgokat örökítette meg a limitált szériás kollekcióban, amik számára a legnagyobb jelentést hordozták. A közös munka eredményéről nem árulhatunk el egyelőre sokat, mivel a dizájnok még nem publikusak, de betekintést nyerhettünk azért a tervezési fázis bizonyos szakaszaiba és már nagyon kíváncsiak vagyunk a kézzel fogható végeredményre. Minden érdeklődő megtekintheti majd a különleges darabokat október 11-től az V. ker., Irányi u. 18. szám alatti Black Box Concept Store-ban, ami egyébként is otthont ad Ági munkáinak. Aki pedig szeretne magáénak tudni egy darabot az exkluzív kollekcióból, annak nincs más dolga, mint keríteni egy opeles ismerőst, aki nem pályázik egyedi bőr kiegészítőkre, regisztrálni a myopelservice.hu oldalon az autó adataival és várni, hogy kisorsolják a 8 héten át tartó játékban, ahol minden héten 8 vagány darab talál majd gazdára.
Elárulták azt is, hogy a kampánynak köszönhetően több népszerű magazinba bekerültek Kovács Ági 2012-es őszi/téli kollekciójának darabjai, rögtön le is vadásztuk az új ELLE magazinban ezt a modellt, ami egy tavaszi/nyári fehér darab csau színű változata:
De szeretjük ezt a kampányképet is:
A fotók mindegyikéről sugárzik a letisztultság és a profizmus, és persze a kivitelezés minősége. A képeket megnézhetitek a márka Facebook oldalán.
Érdekességképp pedig még egy kép, amit tavaly fotóztunk a styleandbudapest blogra agneskovacs táskával és Imogen kabáttal:
Őszintén reméljük, hogy a hatalmas publicitás robbanásszerű növekedést eredményez majd az agneskovacs márkánál, mert igazán megérdemli - sok tehetséges magyar tervezőhöz hasonlóan - ő is az elismerést.